- (085) 303 82 69
- info@wordpress-ondersteuning.nl
- Ma - Vr: 9:00 - 17:00
Ja, we houden absoluut van e-commerce! Websites met geavanceerde functionaliteit zoals e-commerce vereisen ons Ondersteuning of Ondersteuning PRO plan. E-commerce sites vereisen extra ondersteuning om ze goed te beheren, dus het is noodzakelijk dat we de nodige middelen inzetten om uw site snel en veilig te houden met 99,99% uptime.
Zodra u zich aanmeldt voor het plan dat het meest zinvol is voor uw website, ontvangt u een welkomstmail met details over hoe u ons veilig uw inloggegevens kunt sturen voor zowel WP admin als FTP. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, zullen we uw plan volledig geïmplementeerd hebben binnen 24-48 uur.
Volledig geïmplementeerd betekent dat een van onze support engineers heeft ingelogd op de site, deze heeft verbonden met ons remote maintenance systeem, een handmatige test heeft uitgevoerd van het remote backup proces, en handmatig alle openstaande core/plugin updates heeft uitgevoerd.
Voor Support PRO plannen, kunnen site snelheidsverbeteringen tot een week duren. We nemen onze tijd om alles goed te optimaliseren voor uw unieke kernbestanden, thema en plugins, en zorgen ervoor dat we geen downtime veroorzaken of uw site mogelijk in gevaar brengen.
Ons hele ondersteuningsteam werkt op afstand in Nederland. Onze kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur. Wij beantwoorden alle verzoeken binnen 6 werkuren (vaak VEEL sneller) en streven ernaar alle verzoeken voor helpdeskondersteuning binnen 8 werkuren of minder af te handelen. PRO-verbeteringsverzoeken worden doorgaans binnen 24 werkuren afgehandeld.
Alle taken die minder dan 30 minuten in beslag nemen, worden beschouwd als Ondersteuningsverzoeken voor de Helpdesk en zijn opgenomen in zowel het Ondersteunings- als het PRO-ondersteuningsplan.
Elk domein (uwwebsite.nl, subdomein.uwwebsite.nl, enz) vereist zijn eigen plan, hetzij Basis, Ondersteuning, of Ondersteuning PRO. Als u 3 websites hebt die u door ons wilt laten onderhouden en beheren, hebt u 3 afzonderlijke plannen nodig.
Help Desk Support taken zijn onder andere het bewerken van inhoud, thema of CSS stylesheet aanpassingen, het wijzigen van plugin instellingen, het configureren van formulieren en nog veel meer. Van code tot algemene WordPress problemen, wij zorgen voor bijna alles met betrekking tot het ontwerp en de ontwikkeling van uw website dat binnen 30 minuten vanuit het WordPress Dashboard gedaan kan worden.
Help Desk Support taken omvatten niet het installeren van gloednieuwe plugins, aangepaste ontwikkeling (PHP, plugins, thema’s, enz.), het bijwerken van aangepaste thema code, grafisch ontwerp, of het bouwen van een nieuwe landing page, nieuw formulier, of nieuwe website.
Bijvoorbeeld:
Ja, dat doen we echt! Zodra u zich actief hebt geabonneerd op een Support PRO-abonnement, kunt u een onbeperkt aantal verzoeken indienen bij ons Help Desk Support-team. Elke individuele taak is beperkt tot ongeveer 30 minuten, maar er is geen limiet aan het aantal taken van 30 minuten dat u ons per maand kunt sturen.
Zorgplannen van een website support partner om elk aspect van uw WordPress site te beheren.
De basis van onze WordPress Ondersteuning diensten. Perfect voor statische WordPress sites die proactief onderhoud vereisen maar weinig tot geen reactieve updates.
Ondersteuning is ons meest populaire plan. Dit plan is perfect voor websites die regelmatig updates nodig hebben met bliksemsnelle levering en nul downtime.
Het ultieme WordPress ondersteuningsplan voor uw site. Perfect voor websitebeheerders die behoefte hebben aan prioritaire ondersteuning en een volledig beheerde WordPress website.
Seinhuiswachter 12
3034 KH Rotterdam
Nederland